Tisdag 5/12

Var är all snö och kyla, jag står inte ut i detta vädret länge till!

Idag är det dags för Julias första innebandyträning på några år, ser fram emot detta! Skall bli kul att få träna ikväll, fast jag har lite träningsvärk i min vänsta axel/överarm som jag inte har en aning om vad den kommer ifrån? Mycket märkligt!

Igår köpte jag några nya julklappar, så nu är det pappa, Marita, farfar och Magnus kvar... Det är också några som vi har bestämt vad vi skall köpa till men inte fysiskt inhandlat presenten.

Idag på lunchen var jag och Tess på Make Up Store och jag fick äntligen köpt min guldiga ögonskugga som jag har trånat efter så länge!

Annars har det inte hänt så mycket förutom att Anja Pärson idag tilldelades Bragdguldet.. Jag hade faktiskt inte någon direkt favorit iår så det var väl roligt att Anja äntligen fick priset, hon har ju varit så bra så länge... (Även om hennes främsta placeingar oftast har varit i tävlingar där Janica Kostelic inte har varit med och tävlat....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback