Tisdag 28/11

Vad är det för dj*** väder vi har i detta land!?
Nu har man väl snart inte sett solen på 3 veckor, inte har vi någon snö heller... Hav förtröstan gott folk, på Söndag är det första advent och då blir det genast lite roligare, med ljus i fönstren och julbak....

Julbaket avverkade vi förresten redan i lördags, så efter en laddning pepparkakor och 88st lussebullar luktar det jul i hela huset!
Årets önskelista är klar också, flera Singstar skivor, Buzz – The Super Quiz, böcker och några skivor är lite av det som står på listan i år! Icke att förglömma, SOCKOR, hur tusan kan tvättmaskinerna äta upp så många strumpor undrar jag!?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter två veckor av stillasittande och sjukhusbesök är det ikväll äntligen dags att börja träna för fullt igen, skall bli ruskigt roligt att komma igång, man blir otroligt spelsugen av att sitta vid sidan av och titta på... Jag vill ju också vara med och tacklas och göra mål! Extra roligt blir det nästa vecka då jag äntligen lyckats lura tillbaka Julia till målet igen efter några års uppehåll!

Skönt för Magnus också som kan få en läktarkompis i Mattias?!

I morgon blir det Ki-Box träning med syster och på fredag tror jag att jag kan få med mig Magnus på ett skivstångspass, därefter blir det naturligtvis IDOL FINALEN...

Jag har ju varit en fan av Marcus redan från början (det är något med mig och norrlänningar tror jag), jag är dock inte säker på att jag vill att Markus skall vinna. Är lite rädd att det skulle tvingas på honom massa pophistorior och det är verkligen inte den typ av musik som jag tycker att Markus gör bäst, det skall vara ROCK!

Kanske det är så att Erik passar bättre i Idol konceptet, och det skulle ju inte vara någon katastrof om Erik vinner, han är ju också duktig!

Jag hoppas iallafall att Markus, oavsett vinst eller inte, kommer ut med en härligt rockig platta, en sådan kommer jag garanterat att köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback