Torsdag 30/11

Sista November och det är 10 grader varmt ute, det är verkligen helt uppåt väggarna! Jag antar att vi får ta en tripp till Norrland i år också för att få uppleva lite riktig vinter! Hittills har vi väl haft två dagar med kallgrader?

I går kväll var jag och syster och tränade Ki-Box. Det märks verkligen att man tappar när man har varit sjuk, facit idag är träningsvärk i axlar och överarmar. De har lagt in en ny del i passet, dubbelslag. Den delen är riktigt tuff och jobbig, fast Ki-Box är en otroligt rolig träningsform. Igår på passet var det en yngre kille som tränade i strumplästen, jeans och en tjock munkjacka. Det måste ju ha varit otroligt varmt och obekvämt!?

Jag har lyckats köpa min ANDRA julklapp redan, jag måste verkligen vara ute rekordtidigt iår!

Ikväll håller vi tummarna för Frölunda lite extra, bara för att det är så roligt att retas med Magnus som är Djurgårdare.

Leksand förlorade i går med 4-1 mot Nyköping och tappade därmed sin åtråvärda kvalplats...Undrar verkligen om årets återtåg kommer att lyckas?!



144896-3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback