Ny vecka, Nya kort!

Så var ännu en alldeles för kort helg över och det är dags att sätta tänderna i en ny arbetsvecka. Denna vecka har vi fått en ny kollega så nu hoppas jag att arbetet blir lite mindre betungande framöver...

Helgen bjöd på mycket golf på TV, me like! Scandinavian Master fick en riktigt spännande upplösning. Det måste Parnevik och Nilsmark varit mycket nöjda med!

Annars blev det inte så mycket golfande i helgen för egen del. Dåligt väder och extremt blöta banor var den största orsaken... Att man förresten spelar ett KM när det är vattenpölar på greenerna tycker jag är riktigt illa! Hade varit bättre att skjuta fram tävlingen i alla fall enligt min mening.

Magnus lag lirade förövrigt sin första "riktiga" träningsmatch för säsongen. Man mötte Fredrikshavn som föregående säsong slutade på en 5.e plats i den danska elitserien, matchen slutade med vinst 5-3 för våra 0302 herrar! Magnus fick också göra ett inhopp i matchen i sista perioden då en av killarna fick ett jourlarm om en bilolycka och drog i väg till olycksplatsen iklädd full matchmundering... Magnus första byta slutade med en klubba i truten och en härlig fläskläpp! Men han tyckte nog att det var roligt iallafall! För att citera en av killarna i laget; -Gladast för att Skager fick ett larm var nog coach, då fick ju han hoppa in och lira!
Härliga gubbar det där!

I morgon är det dags för innebandyträning igen, nu är det verkligen dags för min fot att ta sig i kragen så att jag kan börja vara med och köra för fullt igen, börjar bli lite långtråkigt nu...

Årets uppvärmningskiva är nu klar, det kommer att bli ös på damernas träningar och matcher i år!

Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback