Rubriker, varför skall man ha det?

* Det vi har vetat ett tag är nu officiellt, Thilda är tillbaka i 0302, välkommen!

* Ikväll är det grusgropen som gäller, hoppas att min fot mår lite bättre då, den har varit svullen och öm i två dagar nu.

* Läktaren i
Båstad eller golf till helgen? Svårt val!

* I morgon är det fredag igen, tacka gud för helgerna!

* De säger att vädret i augusti skall bli bättre än i juli, ja inte FAN kan det bli sämre iallafall!

* Jag har tappat bort mina solglasögon, bästa sommaren att göra något sådant, man har ju inte direkt överkonsumerat sol!

* Potter är snart slut, bara 10 sista sidorna kvar nu!

* 20 veckor kvar till julafton!

* 138 dagar tills vi åker till Thailand!


Dagens roligare från tjuvlyssnat.se

Mamma, pappa och dotter lämnar stranden och går mot bilen. Dottern skriker och gråter men får ingen respons från föräldrarna. Hon går hela tiden framför fötterna på pappan för att han ska ta upp henne och bära henne till bilen.
Pappan (tappar till slut tålamodet och ryter):
Jag ska fan aldrig mer ta semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback