Nix-FRÅGAnon..

Sedan fler och fler människor upptäckt det underbara NIX Telecom, vilket hindrar hemfridsstörare att ringa hem till människor som sitter bänkade framför ett otroligt viktigt TV-Program, har de f.d. hemfridsstörarna flyttat ut på gator och torg och terroriserar istället människor där...

Jag kommer INTE att byta elbolag bara för att någon erbjuder mig en gratis lågenergilampa på Göteborgs centralstation. Jag kommer inte att byta telefonoperatör på min mobil bara för för att någon erbjuder några stackars gratis SMS under en månadstid...

Dessutom finner jag det ruskigt irriterande att, även om man använder sig av högklassiga kroppsfinter (som definitivt skulle gått hem på innebandyplan) så kommer man inte undan dessa nasare. Något som faktiskt är ÄN MER IRRITERANDE är att när man avböjer vänligt, men bestämt, och meddelar att man inte har tid får man först kommentaren; -Men det tar inte lång tid... Kommentar nummer två (som man får kastat efter sig när man fortsätter att gå) - Ha en trevlig dag (sagt surt som tusan)...

Finns det någon som har uppfunnit någon typ av "brosch" som man kan sätta på jackan så att försäljarna förstår att man vill vara i fred och att man önskar använda sin lunchtimma till annat än att bli anfallen med erbjudanden om diverse varor och tjänster, som alla är bättre än den andres...? Om inte så funderar jag starkt på att ta tag i denna "idé"

Lunchfrid åt folket!

Kommentarer
Postat av: VG

Jag säger alltid att jag har det bolaget som de företräder. Den funkar jämt, fastän dom aldrig tror på en.. MOhahahaha! :) Ses ikväll!

2007-12-04 @ 09:53:45
Postat av: Karin

Fan, det blir en JÄVLA MASSA BOLAG och avtal :)

2007-12-04 @ 10:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback