Onsdag 21/2

Igår var det innebandyträning igen, visserligen kunde jag inte vara med på så jättemycket eftersom min fot inte har läkt ut till 100% ännu. Men det var otroligt skönt att får känna på klubba och boll igen. Att agera fast passare, vara med på en skott övning och göra några få byten under spelet var vad jag fixade igår. Jag hoppas att det fortsätter att gå åt rätt håll så kanske jag kan vara med lite mer på torsdagsträningen!

Efter vår träning igår satt jag kvar och kikade på herrarnas träning, det slår mig varje gång hur annorlunda Magnus låter när han håller i en träning eller på något annat sätt leder en aktivitet. Har får en otroligt auktoritär röst som gör att alla automatiskt blir tysta och lyssnar när han pratar. Det måste ju vara en bra egenskap för en tränare/coach och inte minst för en idrottslärare! Träningen såg bra ut tyckte jag, det var många fina kombinationer och en hel del snygga mål. Till och med Klabbe gjorde ett mål! Som han själv sa; -Jag gör det ibland!

Ibland är det bra att ha läsare som tipsar om saker. Igår fick jag ett tips från "Golfidiot" om hemsidan
fore.nu som ger dig som golfspelare möjlighet att föra statistik över dina golfrundor, träffa och diskutera golf med andra intresserade och massa annat. Jag kollade lite snabbt på hemsidan och bestämde mig för att bli medlem! Tack för tipset!

Frölunda förlorade igår! Skit också! Vi är tre stycken på jobbet som har våra sympatier i hockeyallsvenskan. En är konstig nog att hålla på Rögle och jag och den andra kollega är såklart smarta (?) och håller på Leksand. Vi har pratat om att åka till Engelholm för att se på matchen Rögle-Leksand i kvalserien, kanske vi inte behöver åka så långt för att se Leksand trots allt.... Jag hoppas dock fortfarande att Frölunda klarar sig undan kvalserien, tror att det blir svårt för både Frölunda och Leksand att klara sig igenom den!

Magnus har varit snäll nog att ta några bilder på hur vårt nytapetserade kök ser ut och mailat över dem till mig. Här kommer bilderna;

Fondvägg Fondvägg2

Fondvägg 3

Kanske det kan blir någon skidrunda denna vintern trots allt. De säger ju att det skall fortsätta att snöa och att kylan skall hålla i sig!

Ta hand om Er i snöyran och kör försiktig!
Kram K


Kommentarer
Postat av: Annika

Å vad fint köket har blivit...:) Alltid kul att förnya lite hemma..ses i kväll tjoflöjt

2007-02-22 @ 12:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback