Penicilin, Kryckor och sjukhusbesök...

Ja, det är vad den här satans veckan består av... *suck*

Ja, alltså ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna all skit som jag har åkt på... 

jag har fått en remiss för att operera min fot och då lyckas jag åka på en satans infektion i foten som har gjort att hela högerfoten har svullnat upp, och den har en snygg färkombination av blått och rosa. Tårna ser ut som prinskorvar och går inte att böja på. Pga detta har jag nu fått en penicilinkur på 10 dgr och får dessutom hoppa på kryckor tills infektionen har försvunnit...Detta innebär att jag kommer att missa en hel del träning och till på köpet minst en match, kanske fler...

Jag blir så trött, detta har jag varken lust eller tid med... 

Ikväll måste jag dessutom sätta i mig 1 liter laxabon inför ett besök på GEA på Sahlgrenska i morgon, det gör ju att jag inte ens kan åka upp och titta på min träning...

Fy tusan, jag har gjort det förut och det är verkligen inte ngt som jag rekommenderar. 

Summa sumarum, detta är /har varit och kommer att förbli en riktig skitvecka!

 Hoppas att Anja och slalomkillarna kan lysa upp tillvaron lite de närmsta dagarna.
Kanske att Therese Borrsén har bevarat sin slalomform också?

Kommentarer
Postat av: Bludde

Du har inte förtjänat detta. Du är stark, så du grejar detta och kommer tillbaka!

2007-02-14 @ 09:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback