Sista Februari

Har Ni också varit med om dagar då det händer precis ingenting? En sådan dag hade jag igår tills dess att jag åkte upp till träningen. Ibland undrar man vad det är för typer som man har i sitt lag, men visst är det härligt med lite glädjespridare!

 


Återstår att se om vi faktiskt kommer att ha någon Josefi, förlåt, Josef Lindarw i truppen om 10 år! Eller om undertecknad faktiskt kommer att känna mig som Caroline Af Ugglas kl 03:00 på Lördag?

 


Hur som helst ser vi framemot en bra träning på Torsdag och hoppas att alla krassliga är fit for fight då. Skall bli en ruskigt kul match mot Björkekärr och vi kommer att vara tokladdade, lita på det! Det ryktas också om att klubben försöker mobilisera storpublik, hoppas att de lyckas med det, alltid roligt att spela inför mycket folk. Man blir lite extra laddad då!

 


Nu snöar det ute igen och jag har tankar på att försöka ta en långsam skidtur efter jobbet ikväll, bara för att rensa ur kroppen och bli av med den eviga hostan som förföljer mig! Får smita bort till Intersport på lunchen för att köpa lite valla, tror att det kan passa bra med den blåa idag!

 


Funderar på att försöka skaffa mig WAP till min mobil så att jag kan följa upplösningen i Div 1 Västra ”live” trots att jag tänkte befinna mig i Lexby kl 13:00 på Lördag. Tänk vilka bra uppfinningar som finns nu för tiden! När jag gick förbi utanför Synsam igår så jag att de gjorde reklam för ett par solglasögon med inbyggd radio och hörlurar..De var inte speciellt snygga, men ändå!

  


Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback