Torsdag 18/1

I morgon är det fredag igen, de sista veckorna har flugit fram i takt med att vi har fått mycket mer att göra på kontoret. Det är verkligen mycket roligare att arbeta när man har saker att göra, man tröttnar liksom ganska fort på att läsa Aftonbladets nättidning...

Känner mig lite hängig idag, huvudvärk... Fick köpa lite choklad på lunchrasten att pigga upp mig med. Det funkar rätt ok! :-)

Magnus och jag var och köpte lite nya blommor i tisdags, tyvärr har vi varit lite lata och inte orkat plantera dem så nu står de snyggt och prydligt i en pappkasse i hallen. Får se om vi kan få tummen ur ikväll och plantera om dem innan träningen. Imorgon lär det inte bli av iallafall eftersom Magnus skall iväg och coacha laget i Mölnlycke mot Pixbo IBF. Själv tänkte jag luta mig tillbaka i soffan tillsammans med Linda och se på några riktigt bra filmer. Finns väl stor risk att man somnar i soffan, man brukar ju vara lagomt seg på en fredagskväll. Får hålla tummarna från soffan för Magnus i morgon, hade varit otroligt kul om de lyckades slå tillbaka Pixbo för andra gången den här säsongen, fast det kommer att bli en riktigt tuff match.

Lördagen är faktiskt HELT ledig från innebandy, både för min och Magnus del. Det händer INTE ofta så vi får väl se till att försöka hitta på någon bra den dagen, eventuellt åka och titta när mitt gamla lag (Partille) spelar match :-). Vi har varit lite i heminredningstagen det sista, så kanske en liten sväng till IKEA?
Förövrigt har jag äntligen lyckats göra om och uppdatera min hemsida, skall verkligen försöka att hålla den mer uppdaterad nu, det får väl bli mitt försenade nyårslöfte!


Hoppas att ni alla har det bra där ute!
Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback