Gårdagens Pass = Bowling

Eftersom vädergudarna inte tycktes välvilliga igår blev Lisebergsbesöket inställt och vi fick rikta in oss på en bowlingbatalj istället och lite senare ett besök på Amazing Thai där vi åt gott från deras härliga buffé!

Bowling är en av mina favoritsporter och eftersom det var längesedan jag höll i ett bowlingklot så såg jag mycket framemot detta. Första serien gick sådär, 126 pts, Magnus hade 163. Jag kan ju inte förlora i bowling mot Bludde så inför andra serien laddade jag ordentligt och plockade fram min tävlingsinstinkt. Resultatet blev 170 i serie nummer två och en total poängsumma över båda serierna på 296. Magnus avslutade med ett resultat på 130 och det innebar att jag tog hem totalsegern med 3 poängs mariginal!

Silje slog sitt rekord två gånger om och i den sista serien gjorde hon hela 5 strikar!

Idag står det trädgårdsröj och golf på programmet, kanske även blir lite styrketräning, vem vet?

Hoppas Ni alla har det bra!

                                            
Silje In Action             Magnus In Action  Jag håller koll på scoren         Jag in Action

image107
























                                                                     Slutställning

   
      Silje fixar mat               Slutprodukt         Bröderna Brothers

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej
Det är bra att du visar var skåpet ska stå Karin:)Ha en fortsatt trevlig semester, jag har 2 veckor kvar till min nu.
Kram Tessan

2007-07-08 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback