Tillbaka på jobbet igen...

Efter tre veckors härlig semester så var det igår dags att åter ställa väckarklockan när man gick och lade sig ( i tid dessutom)... Trots att vädret under dessa tre veckor inte har visat sig från sin bästa sida känns det faktiskt helt ok att börja jobba igen.

Semestern har bestått av vila, golf och besök hos några vänner på deras sommarstugor. Ett besök på en strutsfarm (!) hann vi också med.

I morgon kör sommarträningen igång igen och det skall bli väldigt roligt att försöka sig på att springa igen. Jag tror dock inte att foten ännu håller för ett Cooper test, men jag tänkte försöka mig på ett par rundor på löparbanan iallafall.

Magnus och jag var och fixade joggingskor och innebandydojjor i Lördags, nu kliar det i fötterna för att få använda dem. (Speciellt innebandyskorna då). För första gången kommer jag att spela i ett par Asics skor, de var otroligt sköna! Hoppas att de kommer att funka bra för min fot!

image117


Till helgen blir det nog ett besök i Smögen (lördagen) för att kika på herrlaget som skall spela Enghav Cup. Hoppas då på fint väder så att det kan inhandlas färska räkor som intages på någon klippa med härlig utsikt!

Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback