Back In Business..

.. Eller ja kanske inte..

Idag befinner jag mig iallafall på kontoret, frågan är väl kanske hur mycket nytta man gör egentligen när varken fot eller huvud är som de borde?

450 st olästa mail hade jag i min in-box när jag öppnade outlook i morse, herrregud, vad tror folk att man är? En superhjälte eller?

I morgon skall jag till Östra för återbesök, hoppas att de kan ta bort stygnen då, det skulle kännas riktigt bra!

I morgon slutar vi kl 13:00 eftersom det är röd dag, Sveriges National Dag, på onsdag. Skönt med lite extra ledighet när man skall försöka sig på att börja jobba igen! Dessutom är det ju en ny fotbollsmatch (hoppas att den blir lite mindre dramatisk än Danmark-Sverige blev...) på onsdag. Känns bra att ha lite roligt att se framemot och inte bara elände, kryckor och svullna fötter!

Dessutom säger de att det skall bli riktigt fint väder dagarna framöver - viva la sol!

Kram K!

Kommentarer
Postat av: Bludde

Fin fot :)

2007-06-07 @ 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback