En liten fundering...

... Jag undrar om AIK's herrar har en plats över för en gammal avdankad div 1 (dam) spelare som jag? Jag vill också jobba på TV eller Radio sporten och Lasse Granqvist verkar ju kunna fixa jobb på dessa medier åt de flesta AIKare... I går på kanal 9 satt Peter Ahnberg i studion, Niklas Jidhe intervjuade och Lasse G själv kommenterade matcherna...

Jag är ingen fan av Mona Sahlin men i morse på TV 4 satt hon i soffan tillsammans med Lars Leijonborg och pratade bla om klädsel och dess betydelse när man är politiker och partiledare. Mona sa bland annat;
- Man vill ju alltid se fin ut men klädseln får inte ta överhand så att de man pratar med/till bara tittar på hur du är klädd och inte lyssnar till vad du har att säga.

Det tyckte jag var bra sagt!

Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback