Innebandytræning

Skit också, såklart att mina trænare planerar in en inomhustræning med innebandyspel nær jag inte ær hemma!

Jag hade ju inte kunnat vara med och spela i vilket fall som helst, men att agera fast passare, eller før den delen bara kunna sitta på læktaren och titta på hade varit kul! Speciellt roligt hade det varit att få kika på hur våra nyførværv ser ut på planen! (De flesta har man ju dock sett tidigare i andra lag, men någon ær en helt ny bekantskap)

Hoppas tjejerna øser på som tusan, tænk på hur avundsjuk jag ær!

Nær jag kommer hem på torsdag ær det hem och packa om før vår midsommartripp som gællet. Vi skall åka och hælsa på Julia & Mattias, alias nybyggarna, på deras sommarstælle på Kållandsø! Hoppas på en upprepning av
førra sommarens succe' , både vædermæssigt och på andra sætt! :-) Jag inventerade vårt barskåp innan jag åkte till Oslo i Søndags, ser bra ut!

Olle, jag hoppas att du får till frisyren ordentligt med locktången!

Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback