Mycket jobb=Lite blogg...

Full rulle på jobbet gör att det blir lite stiltje här i bloggen emellanåt. I morgon åker jag till Oslo för att jobba och blir borta till och från under de tre kommande veckorna innan det är dags att stämpla ut för semester!

Noterat de senaste dagarna;

* Det går att träna spinning i badtofflor OM man INTE har något annat val..

* Skall man platsa i Olles bil gäller det att ha ett par schyssta solbrillor!

* När jag blir lika gammal som Marie vill jag se ut som henne (lika vältränad alltså!) Således gäller det att ligga i ordentligt, tur att det finns gym på hotellet i Oslo!

* TV 4 Sport storsatsar på innebandyn heter det. De skall visa en  match i veckan från elitserien. Herr eller dammatcher förtäljer dock inte historien. Skulle dock gissa på det första alternativet. Förresten, är det någon som vet hur man får in kanalen?!

* Foten läker och blir bättre och bättre, idag var första dagen utan förband!

* Hur skall jag göra med skor i Oslo? Inte så affärsmässigt med jympaskor eller Crocks, men vad gör man när det är enda sortens skodon man får på sig?

* UNDERBART SOMMARVÄDER har vi haft i Sverige den senaste tiden, hoppas att det håller i sig ett tag till och att det kommer tillbaka lagom till mina semesterveckor.

* Första golfrundan efter operationen avverkades häromdagen (dock med golfbil) resultatet var 34 pinnar och 85 slag. Får ses som helt ok med tanke på att jag just nu har ett RIKTIGT handicap!

* Idag är det familjefejd, Blåvitt möter Djurgården, hoppas på seger för det blå-vit randiga, det gör dock inte min man...

Kram på Er!
// K

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback