Snart hemma igen!

Idag jobbar jag på kontoret hær i Oslo fram till kl 15, bussen går kl 16 och jag ær hemma fyra timmar senare, underbart!

Skall bli skønt att få komma hem och sova i sin egen sæng, sedan blir det hærligt att kunna sova utan att bli væckt av en høgljudd nattklubb på nætterna. Jag ær verkligen ingen stadsmænniska!

Projektet går framåt men vi har verkligen en hel del arbete framfør oss innan det blir klart, att byta datasystem ær inte något som man gør i en handvændning...

Næsta væcka åker jag tillbaka till Oslo på tisdag kvæll och ær tillbaka på kontoret i Gøteborg på fredag morgon. Sedan ær det dags før semester, det ær vælbehøvligt kan jag meddela!

Ønskar Er alla en hærlig midsommar, æven om væderprognoserna inte verkar særskilt lovande tyværr.

Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback