Troll!

Det verkar som om det går troll i mina Oslo resor.

Nær jag skulle åka upp i Søndags så var bussen førsenad från Gøteborg 20 minuter. Sedan blev bussen ytterligare førsenad under vægen på grund av krånglade biljett system, tre stycken chaufførbyten och sedan blev det, som løk på laxen, också en tullkontroll på hela bussen vid norska grænsen. Innebar att nær vi tillslut kom fram till Oslo var vi ca en timma sena.

Nær jag kom fram till hotellet så var inte mitt rum stædat pga lite personal under helgen, så jag fick ta ett enkelrum istællet. Rummet var dock helt ok (sånær som på att det vetter mot en nattklubb vilket gør att jag får sova med øronproppar før att få ro)...

Om man serverar æggrøra till frukost, varfør har man då inte bacon på menyn? (Køttbullar finnes dock før sækerhetsskull)

En positiv nyhet ær dock att jag før førsta gången sedan operationen har fått ner min fot i mina fina prickiga skor som jag køpte i USA! Det ær jag mycket glad før!

Apropå skor, det visar sig att det kommer att ta ytterligare två veckor før golfklubben att skaka fram mina bestællda skor pga strul från Adidas! MORR, nu har det redan tagit øver fyra veckor, skandal! Magnus skall se om han kan få ut pengarna før reklamationen istællet så att vi kan køpa skorna någon annan stans! Nu innebær det att jag blir utan golfskor (nu nær jag æntligen kan anvænda dem igen) under vår tripp till Kållandsø under midsommar. Vi har tænkt att ta en runda på Læckø Golf på  midsommardagen!

Projektet går sakta framåt, æven om vi i dagslæget ligger efter vårt schema, hoppas dock att det kommer att løsa sig innan veckan ær øver!

Ha en fin midsommar alla!
Kram K

Kommentarer
Postat av: Bludde

Golfskor fixas imorgon!
Love Ya!

2007-06-19 @ 13:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback