Ödeshelgen närmar sig!

Jag har blivit utsatt för förtal! Gick in och läste en av mina lagkamraters blogg i morse och fick läsa att jag är det som startar snacket i omklädningsrummet och sedan "glider" undan till mitt hörn och observerar... Nä du Malin, det skall du få äta upp! Jag är fullkomligt oskyldig, som alltid!


Knegoff var förresten direktören i Solstollarna. Han hade massa olika saker som han satte sitt namn på, solkräm och choklad bla... Vem vet Daniels, han kanske faktiskt hade trosor på sin repertoar också! 


Annars var det en kul träning igår, ända tills de sista minuterna då jag lyckades med konststycket att skada mitt knä, i Powerplay, bakom mål! Svullnaden är dock inte så stor och knäet är bara lite blått. Är lite stel och har lite svårt att räta ut benet, men jag hoppas att det inte skall vara någon fara för helgens match, i värsta fall får väl Mattis tejpa skiten....


- - - - - - -
Jag försökte göra lite smygreklam för vår match i går genom att kommentera en artikel i Lerums Tidnings nätupplaga, det gick sådär...

 

Min insändare var följande;

Kom gärna upp och heja fram laget till seger! Matchen spelas på lördag kl 16:30 i Rydsbergshallen!

Kommentaren som tidningen publicerade blev följande;
Kom gärna upp och heja fram laget till seger! Matchen spelas på lördag eftermiddag i Rydsbergshallen!

Antar att tidningen inte godtyckligt publicerar gratisannonser...
- - - - - - -
 

Ikväll är det hockey på tv. Canal+ visar Frölunda mot Timrå, det blir en ruskigt spännande kväll framför TV:n. Klarar Frölunda att ta sig till slutspel, men det mest viktiga av allt, slipper Leksand att möta Frölunda i kvalserien?

 

Vi har bjudit hem pappa och Marita också, vi får väl se hur länge Marita står ut med tre hockeydårar som gapar och skriker... Lita på att det kommer bli många bu och bä rop under kvällen. En perfekt uppladdning inför morgondagens bravader!

 

Ha en bra helg!

 

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback