Träningsvärk - Javisst!

Efter Tisdagens dubbelpass med skivstång och spinning har en ytterst ovanlig (?) värk smygit sig på min kropp. Jag tänkte att jag skulle försöka öka vikterna lite under skivstångspasset, jag kan tala om att det var betydligt roligare under än efter passet...

- Har Ni någon gång försökt fixa håret med träningsvärk i axlarna!?


Efter jobbet igår åkte Magnus, Mattis och Jag upp till golfbanan och tränade lite grann. Slagen och svingen börjar sitta riktigt bra nu och jag ser framemot den här golfsäsongen något enormt! Det får bli min "försäsongsträning"....
Det blev ett par hål på parkbanan också efter rangen och jag var nöjd med resultatet!
 
När har man tidigare gått i T-Shirt på golfbanan en kväll i Mars? Ja, jag har iallafall aldrig gjort det.

* Laban blev gårdagens hjälte när han anslöt till rangen med ett par mackor, youghurt och lite dricka. Restaurangen på klubben öppnar nämligen inte förräns till helgen...

* Att spela och träna golf med träningsvärk i axlarna var betydligt lättare än att fixa håret kan jag meddela...

Tumme UppÖijared öppnar Nya Banan med ordinarie greener på Lördag 31/3! Kalas, då hinner banan riktigt "gotta" till sig lagom tills man kommer hem från Gran Canaria! Tur att vi är lediga både Söndag och Måndag efter hemkomst, räkna med MINST två rundor den helgen!

Tumme Upp* Vädret på Kanarie Öarna i dag; soligt och 22-25 grader!

Tumme NerSveriges urusla insats mot Nord Irland igår! Kan inte någon byta nationalitet på Healy och Zlatan! Byt för all del även nationalitet på coacherna. Laguttagningen igår var bland det fegaste jag har sett. Hur skall Kim eller Anders någonsin kunna prestera bra när det hattas fram och tillbaka hela tiden? Enligt kommentatorerna sprang Anders och hade en "livlig" konversation med Lagerbäck under tiden han spelade. Snacka om att inte låta sina spelare koncentrera sig på sin uppgift!

Bäst på plan igår var Elmander och, hör och häpna, Daniel Andersson. Resterande får underkänt i betyg!
När jag inte ens orkade se klart på matchen utan valde att gå och lägga mig och läsa i min bok, ja då har det gått långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback