8 Maj

I morgon bär det av till Detroit, taxi är bokad till 04:30, det är tidigt, alldeles för tidigt för mig!
Får se om jag får någon tid & möjlighet att blogga under dagarna "over there".

Tyvärr så såg Mikael Samuelsson till i natt att det inte finns någon möjlighet för mig att se på hockey under min vistelse... Han sköt med sina två mål Detroit till semifinal och semifinalerna börjar inte förrän jag sitter på flyget hem till Svedala igen.. Jag kanske får trösta mig med att köpa en Lidström tröja iallafall, som plåster på såren menar jag. Det sägs ju att shopping "healar" det mesta!


Dagens citat;
- Vad är en dokussåpa?
- En människa som ser ut som en docka fast som inte är det..



Så sant som det är sagt!

Ha det bra // K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback