Absolutely No Decorum!

Nej, all värdighet eller korrekthet som man möjligen besitter i vanliga fall, lämnades utanför dörrarna när man äntrade Trägårn's dansgolv i lördags för att få fly verkligheten under två timmars konsert med The Ark!

Vilken underbar konsert det var! De är verkligen ett av de bästa live banden som Sverige någonsin skakat fram. Tror att både Tess och Magnus som såg dem för första gången också håller med mig om det.

Bäst under kvällen var;
Absolutely No Decorum
It Takes A Fool To Remain Sain
Calleth You, Cometh I
och såklart ett av de bästa spåren på nya plattan; New Pollution.

Egentligen känns det lite kymigt att utnämna några låtar som bättre än de andra, för allt var ju så satans bra! Några låtar som jag däremot kände att jag kanske saknade var Disease och Echo Chambers. Men för att få med alla deras grymma låtar skulle de tvingas att spela samtliga låtar de har gett ut på platta, och då skulle de få hålla på i evighet!

Håll tillgodo med några suddiga foton tagna med mobiltelefonen!


      

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Saknade också Disease lite, men man ska inte klaga, var ju hur bra som helst ;) hehe. Och jag hade inte haft nåt emot att höra alla låtar de släppt :P
Var du på första eller andra konserten föresten?
Välkommen till min blogg för lite fler bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback