Dagens I-lands problem!

När jag vaknade i morse kände jag instinktivt att det inte skulle bli någon bra dag. Visst är det jobbigt när man vaknar på fel sida? Jag försöker verkligen att ta mig ur det, fast idag känns det hopplöst!

 

Saker som jag har irriterat mig på hittills är;

 

1. Att det började regna igår så att det inte blev någon golf...

2. Att folk inte kan hålla koll på sina feta väskor när de går i gångarna på tågen.
Visst är det    jättekul att få andras väskor dängda mitt i nyllet?

3. Snålhet...

4. Att jag inte tog ledigt idag när jag ändå bara jobbar till 13:00...

5. Att en rikstäckande golftävling endast är för medlemmar, hur tusan skall jag hitta en kvinnlig spelpartner då?

6. Att jag har har börjat oroa mig för min fotoperation! Hur skall det gå och hur lång tid tar det innan jag är fit-for-fight igen...?

7. Att jag fortfarande är trött efter Detroit resan.

 

Ja listan kan göras mycket längre fast jag vill ju inte riskera att dra ner mina vänner som läser detta i samma träsk som jag befinner mig i idag, därför avslutas depp-listan här och nu!

 

Vad brukar Ni göra för att ta Er ur svackor som den här?


Kommentarer
Postat av: golfidiot

under punkt 5- vilken rikstäckande tävling då?
själv spelas det 2 dar irad from torsdag :-)

2007-05-16 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback