I brist på annat...

När man ligger hemma och inte har möjlighet att ta sig någonstans händer det inte så mycket. Det är ju knappt så att man kan hoppa fram och tillbaka till brevlådan för att se efter om det möjligtvis har kommit någon post...

I går fick jag dock ett oväntat vykort från en gammal vän. Det visar sig att hon har blivit mamma och har en son som är åtta månader gammal. Jag som inte ens visste om att hon var gravid!? Hur som helst så slog det mig hur mycket jag har saknat denna person och nu står ett telefonsamtal till henne på min "att göra lista".

Ett litet framsteg med min opererade fot är att att svullnaden har börjat att gå ned lite grann. Fortfarande måste jag dock äta mina starka tabletter så jag är väldigt trött och lite snurrig i huvudet...

Tänkte åka ner och hälsa på mina lagkamrater idag, försäsongen kör i gång idag med ett coopertest på Stonehill., tänkte agera paparazzi. Förresten, lagets första nyförvärv presenterades på 0302's hemsida idag. Läs mer
här.

I brist på möjligheten att promenera så tänkte jag dela med mig av några bilder från en liten "utflykt" som jag och Tessan gjorde på Kristi Himmelfärd. Varför "använder" man sig inte av naturen som finns precis utanför dörren lite oftare?

     

Kram #66


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback