The winner takes it all!

Fotbollsgalan avklarades i måndags och som väntat tog Zlatan hem priset för årets anfallare och även guldbollen, fanns det egentligen några andra alternativ?! Jag har ju aldrig varit någon av Zlatans största fans, men killen tar sig, tamejtusan!

Marta, ja vad säger man, stort att ge sig på att prata svenska vid detta tillfället. Ännu större blev det av att se hennes lagkamrater stå upp och applådera med tårar i ögonen när hon proklamerade att hon inte hade klarat det utan dem!

Såg Ni Salo förresten? Välsvarvad kille det där, både fram och bak! Vilka skinkor, det är min kille det!

Kents skiva växer och växer, nu har jag tillochmed lyckats lura in Thilda i Kent-träsket, eller i allafall till Ingenting-träsket...

Frölunda - Djurgården
igår, slutade med vinst 5-4 till indianerna. Alltid lika "kul" att se hur människor förvandlas till monster i Scandinavium när de skriker det ena värre än det andra i riktning mot domaren... Vad "värre" är så vänder sig dessa "monster" även mot sitt eget lag, horribelt tycker jag. Finns många där som skulle behöva lära sig ett och annat av Tokiga Masar, där snackar vi supportrar! Dessutom använder de sig av jäkligt smarta kontaktannonsmetoder...

image136
Leksand-Borås 27/10, var det några Boråsare på plats?!

image137
Så här ser en riktig supporter ut!


image138
Smartaste kontaktannonsen ever!


Kommentarer
Postat av: Bludde

Gillar du inte mina skinkor?

2007-11-14 @ 16:42:07
Postat av: Thilda

Karin, du borde vara stolt! Laddade till och med ner hela Kent-skivan idag! Hoppas vi ses imån :)

2007-11-14 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback