You Go Girl!

Jag har gjort det! Jag har för första gången i IDOL's historia avlagt en röst på en fredagsfinal! Min röst hamnade helt otippat på; MARIE!

Hon ROCKADE verkligen ikväll och för första gången någonsin kom jag på mig själv att tänka tanken; Ja tusan, jag skulle nog kunna tänka mig att vara en blond yppig tjej ändå! Annars är jag ganska nöjd med att vara en plattbröstad brunett...

Kvällens program påminde mig om Julias bejublade version av Nobody's Wife en kväll för många år sedan på Farmors Hörna! Lika chockerande! :-) Du är grym Jullan!

Amanda är kul att se på men hon sjunger ungefär lika bra som mig, det vill säga inte så bra.... Skulle inte förvåna mig om det blir hon och Andreas som hänger löst ikväll...

Nu tillbaka till TV'n och Criminal Minds!

Weak as I am....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback