Z(l)atan va bra!

Sverige spelade väl inte sin bästa fotboll i 90 minuter igår, men det spelar mindre roll nu när EM platsen är ett faktum! Zlatan var z(l)atans bra och Anders Svensson gjorde sin bästa match i landslaget på länge, kul att se! Kim började lite nervöst men spelade upp sig rejält och det gladde mig verkligen att se både Anders och Kim från start, oavsett vad Fredrik Ljungberg tycker/tyckte! Något som var lite komiskt i går var att Freddie efter matchen i går deklarerade att han blivit lite felciterad och "ihopklippt" i TV4 och sedan står han och säger samma sak i direktsändning... Ja jösses, men alla har väl rätt att tycka som de vill, bara de tycker som jag! :)

Inga julsånger från farbrorn med dragspelet i morse heller! Överväger starkt att plocka med mig några mynt från sparbössan och kasta i hans mössa imorgon om han håller uppe stilen!

Satt i går efter jobbet och försökte knåpa i hop matchprogrammen inför helgens dubbelarr i Rydsbergshallen. När jag sitter och skriver ned motståndarnas laguppställning upptäcker jag att det finns åtminstone en tjej i Bergs IK som är snabb som tusan; Frida Ferrari, se upp för henne!


image142

Kommentarer
Postat av: VG

Shit pommes.. Säg inte att hon spelar högerforward.. Då är jag körd... :P

2007-11-22 @ 11:21:54
Postat av: Karin

Enligt innebandy.se står hon uppskriven som forward, höger eller vänster förtäljer dock inte hemsidan! :)

2007-11-22 @ 12:00:10
Postat av: Olle

Nu tycker ja allt att fru Sundell e lite väl hård mot herr Ljungberg!!

2007-11-23 @ 12:32:30
Postat av: Karin

:) Som sagt, alla får tycka som de vill, bara de tycker som jag! Du har väl vässat knäna tills på söndag?!

Kram

2007-11-23 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback