Thon Hotel Cecil - Mitt andra hem!

Nu är jag återigen tillbaka i Oslo, känns nästan som om man är mer här i Oslo än hemma i Floda. Den här veckan har jag iallafall trevligt sällskap eftersom Magnus har höstlov och passar på att åka med till Oslo för att hälsa på sin bror. Skönt att slippa sitta själv varje kväll på ett hotellrum och inte minst, att slippa äta middag ensam!


Idag blir det ett besök på en riktigt bra tapasrestaurang här i Oslo för att fira Magnus födelsedag, han fyller 33 idag! GRATTIS!


Blåvitt äntligen svenska mästare igen, underbart! Kommer så väl ihåg när jag var liten och önskade mig, i födelsedagspresent,  ett band med blåvittsånger på. Behöver jag beskriva lyckan när jag öppnade paketet med bandet i? Räcker kanske att berätta att bandet gick varmt och att övriga medlemmar i familjen var lite småtrötta på frasen; Heja Blåvitt, Heja Blåvitt nu skall vi mot toppen gå! (och tillägget - Har vi redan gjort!)


Dessutom fick jag signerade idolkort på hela truppen, lyckan var fullständigt total! Alla hette verkligen Glenn i Göteborg på den tiden...


Vi Snakkes!


Kommentarer
Postat av: Bludde

Tack før en trevlig kvæll på Steakers.

2007-10-31 @ 14:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback