Så var man påväg mot 31!

Tack alla nära och kära som kom i håg min "stora" dag... Eller som min chef sade när de uppvaktade mig på jobbet, välkommen in i kärringklubben! Tur att man är ung i sinnet!

Födelsedagen i går firades på golfbanan, i relaxavdelninging och hemma hos pappa och Marita.
Familjen och farfar var på plats - härligt!

Min nya fina 58' wedge fungerade alldeles ypperligt i bunker så nu blir jag farlig!

Var på stan på lunchen och flanerade då såg jag en man som hade en T-Shirt som det stod följande på;

Män med små k*kar kör Volvo!

Varför har man en sådan tröja? Förmodligen körde gubben en Volvo själv... Vad ännu märkligare var vad att han gick och höll en kvinna i handen! Herregud, har hon ingen som helst självbevarelsedrift?

Förövrigt kanske något för oss kvinnor att tänka på, vill man verkligen detja en man som kör Volvo?

Nu är det avslutningen för Project Runway som gäller!

Kram K

Kommentarer
Postat av: Bludde

Du är den fräschaste "kärringen" som finns :)

2008-08-29 @ 10:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback