Hoppet är det sista som överger människan!

Läste i morse på en löpsedel; Malin Berhagen knäckt av sin hemliga abort! En fråga, vad i hela friden menar de med hemliga?

Trodde aldrig att jag skulle vara lagkamrat med en världsrekordshållerska, grattis VG!

Sämst i Scandinavium var; Christer Sjögren, I Love Europe? Det var det värsta jag har hört tror jag...
Bäst i Scandinavium var; Inte helt oväntat; Björn Gustavsson, den killen har humor!
Bäst som inte gick vidare; That's Love.. Vart har Michailoff hållit hus sedan Fame Factory tiden?

Det finns en förening i Göteborg som jag tycker mindre om, konstaterar nöjt att det är fler bloggare (som är lite mer modigare än vad jag är) som hyser samma åsikter. Egenkärhet, brist på empati och smygvärningsmöten mitt under pågående säsong, nä jag betackar mig...

Kommentarer
Postat av: VG

Tackar, Karin! Jag är rätt nöjd själv... =)

Postat av: Karin

Det hade jag också varit!

2008-02-11 @ 13:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback