Jävla djurjävel!

Äntligen har En Annan Del Av Köping haft nypremiär. Jag fullkomligt älskar det programmet och man undrar när det hände att jag spelade in Sportspegeln till förmån för ett annat program?! I söndagens avsnitt besökte gänget Kolmården - underbart. Vet inte hur många svordomar Tobbe brände av, men så mycket vet jag, det går inte att räkna dem på dina tio fingrar... När de skulle åka genom safariparken kom en älg väldigt nära deras buss och då säger Tobbe;
-Å Fy Fan, djävla djurjävel.Fy fan va äckligt...
I rest my case.. Vill man se mer av Tobbes äventyr på Kolmården kan man kika in på
www.tv4.se.

Där kan man förövrigt se Köping-gänget testa semlor och det kan ju vara intressant en dag som denna!
Antal semlor idag: 1st.

Natten till söndag vaknade jag vid 02:30 av att det var ett jäklarns liv utanför på gatan. Nyfiken som jag är kikade jag ut för att se vad det var som stod på... Det visar sig att det är våra (vuxna) grannar som är ute och åker pulka... Först blev jag förbannad och tänkte att ; Bara för att de har fest och är fulla så behöver de ju inte väcka upp hela grannskapet.. Men sedan tänkte jag att om de faktiskt vaknade och märkte att det snöade ute och då bestämde sig för att gå ut och åka pulka, då är jag imponerad! När jag vaknade på morgonen fanns det inte en snöflinga kvar på backen, skit också! Det var nästan så man undrade om man hade drömt alltihopa...

Förresten så kan jag rapportera Göran Johansson handlar på Clas Ohlssons, precis som alla andra vanliga Göteborgare. Han såg väldigt Svenssonaktig ut där han gick med sin blåa varukorg under armen...


Kommentarer
Postat av: Olle

Antal semlor idag 3 st

2008-02-05 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback