Levande Vägg = Tomas Svensson!

Var det någon som såg handbollsmatchen Sverige - Island igår? Jag missade visserligen första halvleken men kom hem lagom till att se Sveriges ryck i andra halvlek. Tomas Svensson var fullkomligt magnifik i går. Eller som han själv sade till Aftonbladet; -Jag gjorde en komplett match!

Är det mer imponerande att vara så ruggigt bra när man har fyllt 40 år eller är det bara nonsens att blanda in åldern bara för att man inte är 25 år längre? Jag är lite kluven i den frågan, men ingen kan ju frånta Tomas att hans insats i går hade varit lika bra om det hade varit 15 år sedan!

Nu ser jag framemot ett mästerskap i handboll där Sverige äntligen är påväg tillbaka till den nivå där man hör hemma. Kim Andersson, Jonas Larholm mfl är verkligen namn som kommer att tilhöra den absoluta världseliten i handboll ett bra tag framöver och det bådar ju gott!

Ikväll bär det av till Julia & Mattias för lite spel med några underbara vänner som vi inte har haft möjlighet att träffa sedan innan vi drog iväg till Thailand, skall bli otroligt kul! Lilla Ellen växer så det knakar och det är knappt man känner igen henne längre! När vi diskuterade vilka spel vi skulle koncentrera oss på så talade jag om för Julia att det inte spelar någon roll, så länge jag vinner såklart. Julias svar blev då; -Då kanske vi skall utesluta poker...  Jag tror mest det handlar om avundsjuka Jullan! Men OK, vi kan ta något annat spel om du tror att du har större chans i det!

Ha en underbar helg och glöm inte bort att vi möter Vänersborg på bortaplan kl 1400 på söndag. Det är ju faktiskt inte så långt att åka och en del publik har vi redan lyckats locka med oss!

Kram Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback