Mindre ort = mer uppmärksamhet?

En av fördelarna med att spela i en förening som huserar på en mindre ort som har en egen,  lokal media, är såklart uppmärksamheten som laget får. Vi har en utmärkt lokaltidning i Lerums kommun som varje vecka skriver om vårt lags öden och äventyr. Varje torsdagmorgon drar man på sig morgonrocken och tofflorna och tassar ut till brevlådan i hopp om att ingen av grannarna skall sticka ut näsan i samma stund för att beundra min snygga morgonfrisyr...

I morse när jag slog mig ner vid frukostbordet och öppnar sportsidorna i tidningen läser jag glatt överraskad att 0302IB's damlag har blivit utsett till årets lag för sin prestation i div 2 under föregående säsong, detta trots att de två innebandyrelaterade jurymedlemmarna, lagt ner sin röst! En trevlig överraskning såhär på morgonkvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback