Rättelse!

Efter diverse påtryckningar inser jag att jag har gjort ett misstag; matchen mot Vänersborg är naturligtvis på söndag och INTE på lördag. Tur att personer runt omkring mig är vakna, annars hade jag förmodligen stått vid hallen på lördag och undrat varför alla var så jäkla sena!

Dessutom vill jag även minnas att hela familjen Eriksson var med på läktaren och i spelarbussen till Husqvarna. En av dem kammade ju dessutom hem ett pris på den traditionella frågesporten! Emelie och Leif vann denna prestigefyllda tävling och får nu, till Emelies stora förtjusning (?), äran att sätta ihop Quizzet till nästa bussresa!

Ser framemot detta, speciellt om Leif plockar frågorna från GENI-spelet som vi spelade om och om igen på bussen från Karlstad... Då kanske jag har en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback