Finally Friday!

Idag börjar inomhus VM i friidrott, det håller mig sysselsatt hela helgen nu när innebandysäsongen är över. Tur att SVT Play finns så att man kan följa sändningarna även på jobbet!

Jag gillar att surfa runt och läsa lite olika bloggar, ibland hittar man något fynd som man gärna återkommer till. Ibland hittar man någon blogg som gör en otroligt upprörd, men ändå kan man inte låta bli att läsa, varför!? Hittade en blogg som tillhörde den senare kategorin häromdagen. Det som slog mig var hur illa insatt i innebandys värld jag tyckte att personen var! En blogg full av fabuleringar och lösryckta fakta, trist. Speciellt när man tycker att denna person borde vara lite mer insatt!

Dessutom undrar jag hur man tror att man skall kunna jämföra kapaciteten mellan lag som spelar i div 1 och lag som spelar i div 3 i cupmatcher som spelas 2x15 minuter?! Det är alllmänt känt (hoppas jag) att orsaken till att det ofta sker "skrällar" i cuper är just att i 2x15 minuter är det lättare för det, på pappret, sämre laget att stå emot, än tex en fulltidsmatch i seriespel... Välkommen till verkligheten!

I morgon skall vi på kalas hos två vänner, hoppas på lite Guitar Hero och kanske lite SingStar, även om födelsedagsbarnet nu förtiden anser sig vara för gammal för liknande spektakel. Dessutom är han ju småbarnsfar också som han så fint påpekade! :-D

Det fina vädret som har varit under veckan verkar ta slut lagom till helgen! Attans, jag som hade hoppats på en liten runda på golfbanan. Men nu blir det väl till att sysselsätta sig med VinterStudion och FriidrottsVM istället, iochförsig inte så pjåkigt det heller!

Vem f*n vill chatta med Patrik Ekwall? Det enda jag möjligtvis har att säga karl skulle vara att skaffa sig en riktig frisyr och skaffa sig ett jobb där den breda massan slipper se och höra honom...

Ni missar väl inte ROBINS i kväll? Björn Gustavsson är på besök! Får man inte se honom i Andra Chansen så får man väl se honom här istället!
Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Olle

Asså här är man denna fredagkväll..efter arbetstid, kommer hem å får grym puls när ja läser bloggen..vem e den mindre viktiga gosse??? en pajas..ja skrev ett par rader på hans blogg...men kände e de värt att kommentera?? så ja raderade Till den andra pajasen som kallade sig för coach och hyllade sitt damlag säger bara välkommen till Rydsberghallen, där de ska fajtas om titeln...Undra ens om ja kommer kunna somna..hihi..

2008-03-08 @ 01:39:19
Postat av: VG

Jag är med er! Blev alldeles till mig här på jobbet.. Jäklar, han vet inte vilka han har retat upp.. Man leker inte med döden ostraffat.. Mohahaha!

2008-03-08 @ 11:35:28
Postat av: David K

Utveckla gärna FC Trasan? Låter kul men jag fattar ingenting om varför du kom med et namnet?

Postat av: Karin

Lerums Logga = trasmattan i gemene mans dagliga tal.. Fast jag tror inte att det skulle bli ett bra namn på föreningen, fast kul hade det varit! :-D

2008-03-14 @ 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback