Glad

är jag över mitt nya, fina, namnsmycke som jag fann på bryggan i Smögen. Jag har beställt brickan från Butik STIL och kedjan har min vän Jessica, som äger JISKA Design fixat åt mig.



I går efter BodyPump passet kilade jag över till StoneHill för att kika litegrann på IBF Göteborgs träning. De skulle springa cooper-test och sedan ha en 5-kamp. Frida erbjöd mig sina löparskor och sin plats på banan i utbyte mot barnvakt. Jag tackade nej till erbjudandet för jag tyckte att det var synd att förstöra Fridas testresultat mer än nödvändigt. Tror inte att det är någon som frivilligt skulle vilja få min tid inskrivet på sin rad, även om jag förmodligen är i bättre form nu än vad jag var pre-Leah.

Nya innebandyskor och en ny sticka är förövrigt inhandlade, jag menar klart man måste ha nya grejjer när man storsatsar i div4!? Eller kanske inte, men det är ju roligt med nya saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback