På Allvar?

I bland läser man bloggar som man inte kan låta bli att läsa, lika fullt blir man full i skratt alternativt förbannad varenda gång man sitter där och läser de nerplitade raderna.

Värst är de som tar sig själva på så stort allvar att man missar poängen i vissa uttalanden och därmed framstår som ett fån själv... Ja jösses...

Ikväll blir det besök av far och Marita för lite torsdagsmys, fredagsmyset denna vecka blir ju inställt.

Derby i kommunen i morgon, jag vet vilka jag håller på.
Nytt derby igen den 19/12 - då vet jag vart jag skall vara!

Mycket jag vet just nu känner jag...

Varje år är det lika svårt att komma på saker till sin önskelista, och varje år är det lika svårt för andra att komma på vad de vill ha i julklapp av mig vilket gör att jag famlar i mörkret ordentligt. Jag har två julklappar klara, resterande kommer förmodligen att inhandlas alldeles för nära Dopparedagen...

Har kikat lite i affärerna efter en stass till nyåsafton. Tänkte ge mig på en klänning i år. Eftersom just klänningar inte är min största tekopp så har jag lika svårt att hitta någon som jag tycker om som jag har att komma på saker att sätta upp på önskelistan. Tips mottages därför tacksamt, både när det gäller klappar och klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback