Vit jul!

Här i Floda har det äntligen lagt sig lite puder på backen så att vi har fått inviga Leah's nya pulka. Hon tyckte att det var hur kul som helst att få sitta i pukan och bli dragen av mig och Magnus. Hela familjen tillbringade förmiddagen i trädgården och lekte i snön som fanns. Vi hoppas att snön får ordentlig påfyllning under natten, det snöar i allafall just nu utanför fönstret...

Sedan sist har jag hunnit debutera i Floda tröjan i derbyt mot FBC Lerum, det slutade med vinst för oss i Floda med 3-1. Det kändes skönt att vara i gång igen. Jag var hyfsat nöjd med min insats även om det var längesedan jag spelade match nu. Något som jag inte har saknat är dock de "goa" blåmärken som man får av att täcka skott, jag har ett hyfsat fint på insidan av mitt vänstra lår... Men det får det väl vara värt, så länge som man vinner!

Nu är det dags att sätta sig till bords och njuta av den underbara fisksoppan som min käre man har gjort. Sedan är det dags att sondera terrängen bland alla juklappar som vi har inhandlat, måste ju kolla av så att man inte har missat något eller någon...











God Jul till Er Alla!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback