Bönhörd!

Någon hörde mina böner och bestämde sig för att överlåta sitt instruktörspass till mig redan idag! LSC ringde och meddelade att de hade fått ett återbud ungefär samtidigt som familjen Sundell lämnade varuhuset i Ullared. Så nu har jag nyss kommit hem från gymmet med ett nytt träningsprogram och en brinnande lust att lägga en herrans massa tid bland maskiner, vikter och skivstänger. Att jag dessutom hittade riktigt snygga (och billiga) träningskläder på Gekås gör ju inte saken sämre! I morgon skall det tas mått och vikt som sedan skall följas upp noga framöver, spännande att se framstegen! Nu skall de sista bebiskilona bort och de sista rutorna på magen skall fram igen,  Beach 2009, here I come!


Innebandyträningen igår var riktigt rolig och gav mig den efterlängtade glädjen till springandet efter plastbollen tillbaka, tack för det!


Besöket på Ullared gick smidigt, inga köer in till varuhuset och en p-plats precis vid entrén - när har det hänt tidigare?! Vi hittade en massa fina kläder till Leah, lite leksaker, städ och tvättsaker och även lite kläder till mig och Magnus. 2500 spänn fattigare blev vi också - men då fick vi med oss fem fulla, stora Ullaredspåsar hem.


Imorgon skall jag och A-K på spinning och sedan blir det innebandy igen på torsdag!


Apropå innebandy, det blir en spännande omgång (igen) i div. 1 södra damer. IBF Göteborg åker till Olofström för att göra upp om tre viktiga poäng. Hoppas att Olofström får ihop direktrapporteringen, för det är nog inte alla föreningar som har en Håkansson som springer och uppdaterar i pauserna om inte tekniken fungerar på lämpligt ställe?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback