Comeback...

Varför ligger alltid innebandyträningar på tisdagar och torsdagar?! Det är inte ofta som jag har haft träningar på andra dagar...

Vad spelar det för roll då? Jo, ishockeyn ligger ju alltid på tisdagar och torsdagar så man kan aldrig gå till Scandinavium och kika, eller se på Canal+ om det är några intressanta matcher. Idag är det Skellefteå - Modo på tv och Foppa skall göra sin etthundrafjärde comeback, vi som skall åka till Svingeln och träna... Får sätta på "rec", måste ju se hur lång tid av matchen som han kan spela innan han blir skadad igen...

Eftersom jag är Leksing i själ och hjärta så missar jag ju iochförsig inte några riktigt intressanta matcher. Allsvenskan spelar ju oftast sina matcher onsdagar och fredagar. Däremot hoppas jag ju att Stjärnorna äntligen skall lyckas ta sig hela vägen fram och spela i elitserien nästa säsong! Då kommer det ju förmodligen ändå inte att vara några problem med innebandy på tisdagar och torsdagar för min del. Den som lever får se som det heter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback