Besök

Idag har jag och Leah haft besök att Mattias och lilla Ellen, dessutom slutar Magnus tidigt på torsdagar så idag har det knappt kännts som om Leah och jag har varit ensamma en enda minut. Dagen har varit väldigt trevlig och den har gått väldigt fort! Man märkte att man inte har vanan inne på lite mer "rörliga" barn ännu, jag blev hypernervös när Ellen kravlade sig upp i soffan och skulle ta spjärn mot armstödet för att ställa sig upp - men som jag sade till Mattias,
-Det är väl lika bra att vänja sig!

Ellen verkar ha ärvt sin mammas och sin pappas gästvänlighet. Det var en fröjd för hjärtat att se när Ellen rotade fram en av sina nappar ur skötväskan för att räcka den till Leah! :-)


Ikväll är det innebandyträning igen - roligt!


I morgon kommer Linda & Petra hem till mig för att ha lite förfest. Återstår att se om jag kommer med ut eller om jag blir kvar hemma när de går vidare. Flaskträningen har gett liiite resultat så vi får fortsätta att träna i kväll och i morgon på dagen för att se om det går bättre. Annars får jag ju nöja mig med ett par timmars sällskap av vännerna här hemma.



Ellen myser med fårskinnsfällen i Leah's rum.


Goa Ellen inspekterar Leah's gåstol - den funkade alldeles utmärkt!


Mysigt!


Far och dotter I


Far och dotter II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback