Congrats'

McCall fyllde 27 år i går (GRATTIS) och idag är det dags för fest som går i 80-talets tecken. Vi har dock inte hunnit leta fram någon passande outfit utan går utklädda som oss själva - hoppas på att bli ursäktade för detta tilltag. Man vet ju aldrig hur länge Leah tycker det är roligt med kalas och massa folk. Vissa gånger går det väldigt bra och andra - mindre bra. Tänkte iallafall försöka få med kameran och se om man kan fota lite snyggingar. Dagis har ju t.e.x lovat att hon skall "dansa i neon" i kväll - skall bli roligt att se om det är outfiten eller musiken som hon syftar på, man vet ju aldrig med den madamen! :-)

En sväng på Klädknallen i går inbringade ett par nya jeans och två tröjor till min garderob. Det blir inte mindre roligt över att "kalaset" inte gick på med än 700 bagare eftersom alla plagg var på rea. Ett par Lee-jeans och två överdelar för den summan tycker jag är helt klart överkomligt.

I morgon skall vi på födelsedagskalas på familjen Nilsson/Lidén, "lilla" Ingrid har fyllt tre år, säger det igen - Time Flies!

Den här helgen är det en hel del spännande matcher i damernas Div 1 Södra - kanske en hel del som avgörs nu, det är ju inte så många omgångar kvar?!

Själv har jag inte någon match den här helgen med div 3-laget och det övriga ligger liksom i frysboxen...

Ingen träning på måndag med mina "nya kamrater" utan man får hålla sig till onsdag och torsdag i stället - kul är det iallafall!

Party on Garth!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback