Nere

Vissa dagar är sämre än andra, visst är det tråkigt att känna sig sviken? Ännu tråkigare blir det när det är någon som man trodde att man kände och som man litade på, som är inblandad.. Får bara försöka att lägga det bakom sig och hoppas på att det kommer ut någon gott av det i slutändan - fast jag skall erkänna att det är svårt!

Ikväll tänkte jag ta en tur till Klädknallen i Björboholm, de startade sin rea i går. Får väl se om man kan hitta något att fylla hålen i garderoben med... Jag har dessutom bett pappa beställa hem lite kläder från jobbet, både till mig och Leah. Hoppas att det kan passa! Extra gott smakar det ju så klart med pappas personalrabatt! :-)

Vi har upptäckt att Leah sover som bäst när hon får ligga på mage. Råden nuförtiden är ju att barnen skall sova på rygg, men vi tänkte skaffa ett andningslarm att lägga i hennes säng så att hon kan få sova på mage iallafall på dagtid. På kvällen somnar hon fortfarande gott på rygg och har inte några problem med att vi lägger över henne i i sin egen säng. Om vi däremot försöker att lägga henne i sin egen säng (på rygg) på dagarna så vaknar hon inom fem minuter och är högst olycklig! Om vi däremot lägger henne på mage så kan hon sova gott och länge!

Idag fyller skruttan tre månader, gud vad tiden har flugit förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback