Badanka

Idag har vi varit på Borås Djurpark med familjen Kronberg / Torstensson  - vi hade en jättemysig dag och för lilla E var nog höjdpunkten när hon fick gå in och klappa grisarna! Tyvärr tog mina batterier i kameran slut tämligen omgående så det blev inte så många bilder från dagen.. Orutinerat!

I morgon är det dags för mig att börja "sommarjobba"  för två veckor framöver. Var uppe en sväng på kontoret i början av förra veckan och det var nästan så jag tyckte att det skulle blir kul att komma i gång igen. Förmodligen för att jag sedan har ytterligare tre veckors "semester" innan jag börjar jobba på riktigt igen... Fast det är klart, jag skall ju bara jobba från september till årsskiftet innan det är dags att gå på mammaledigheten igen. "Den som spar han har", heter det väl?!

I brist på bilder från dagens händelser får jag väl bjuda på lite badbilder istället...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback