Grattis x 2

Idag har Magnus och jag varit gifta i FEM år, helt galet hur det kan ha gått så lång tid sedan den där härligt varma julikvällen! Dessutom fyller Leah 9 månader idag - GRATTIS gumman - så vi har dubbla saker att fira idag! Magnus och jag har dagen till ära fixat barnvakt i Leah's farmor och skall gå ut och käka och se på bio. Skall bli hemskt trevligt faktiskt!

I går "spelade" jag golftävling, detta resulterade i en andraplats för singelspelet och i en vinst för laget. Faktiskt otroligt pinsamt att komma två på ett resultat av 87... Men det säger väl en del om förhållandena som rådde på banan igår. Än mer kanske det säger att vinnaren hade 81 och att det endast var en av 22 personer som gick i sin buffertzon..... Galet, men trevligt!

Sitter på kontoret och kikar ut över hamninloppet och det känns verkligen som om sommaren är över och att hösten har kommit till Göteborg. 15 grader, snålblåst och regn som kommer underifrån. Typiskt Göteborgsregn alltså... Trist....

Nästa vecka är det dags för min älskade farfars begravning, han blev 94 år gammal. Jag är så otroligt tacksam att han orkade komma ner till Leahs dop och att de hann ses innan farfar lämnade oss. Jag älskar dig farfar!

Hoppas Ni har det bra alla, trots hösten...

Kram

Kommentarer
Postat av: Blivande pappan

Ett stort GRATTIS till dig hjärtat.

2009-07-31 @ 13:22:20
Postat av: Anonym

Grattis till Er båda! Hittade din blogg idag - skoj! Vad gullig hon är lilla Leah! Ett riktigt charmtroll - vem brås hon på? När det gäller höstvarning håller jag inte alls med! Vi har 26-28 grader o SOL! Här är svettigt värre - poolen används flitigt kan jag lova! Vi var ute till havs i fredags och åkte hem i linne o shorts mitt i natten - utan å frysa! De är inte så vanligt här uppe.

Krama alla

Sally

2009-08-02 @ 21:54:44
Postat av: Julia

Hej på dig,

Tack för senast. Vi har en hel del fina bilder från Borås ni ska få nästa gång vi ses. Grattis till båda tillställningarna och så får jag passa på att beklaga sorgen - det är aldrig lätt när någon man älskar inte finns där en vacker dag....



Vi hörs och ses snart!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback