Man skall inte ropa hej...

Knappt hade jag hunnit glädjas över Leahs nya, härliga sovvanor, innan de försvann igen... Tillväxtperiodens sovmönster är ytterst nyckfullt helt klart. Inatt har hon vaknat varannan timma...

Hur som helst så har jag och ett par tjejer ur föräldragruppen varit och badat med våra småttingar idag. Babysim är verkligen hur mysigt som helst!

"Mammaskador" kan (som jag ser det) bero på två saker; Antingen helt vanlig fumlighet eller också trötthet. Jag väljer det senaste att skylla min stukade fot på... Huvudsaken är att den mår bättre i alla fall. Det är underligt hur högt de där målade linjerna sticker upp ur mattan!

I morgon är det babycafé igen. Jag är glad att jag har hittat så många trevliga tjejer att umgås med under mammaledigheten. Vi håller redan på att göra upp promenader och aktiviteter för den nära förestående våren.

Snart skall väl också Lina och jag lyckas få till en "date", nu är vi ju hemma båda två och det är ju promenadavstånd mellan våra två boningar!

Kvalet för IBF närmar sig och på fredag bär det av med buss till Mariestad. Det haussas dessutom på Fejjan om kvalmatchen i Vallhalla, kanske kan bli en riktigt trevlig tillställning. Man får se till att komma i tid. Om inte annat för att få tag i lotter till den eftertraktade Glassboxen!



Våren är på G i Floda. Dessa Videkissar fotade jag under en promenad i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback