Sova säng säng säng...

Inatt har Leah slagit sovrekord!  Hon sov från 20:30 till 02:40 i samlad trupp, somnade sedan om efter lite mat och vaknade kl 07 när vi var tvungna att väcka henne för att byta på henne. Sedan somnade hon om igen och vaknade kl 09:45. Så idag kan man nästan säga att jag är utvilad! Det var dessutom väldigt bra timing på detta sovmaraton eftersom jag då fick lite extra vila att kurera mig med!

Nu skulle vi egentligen befinna oss på läktaren i Bergumsskolan för att se Magnus lira innebandy. Men lägligt nog somnade hjärtat vid 12 och har inte vaknat ännu. Vi får åka när hon har vaknat istället, har inte hjärta att väcka henne!

Igår var vi och kikade på IBF Göteborg när de träningsmatchade inför kvalet som sker till helgen. De förlorade mot WIC med 1-2, men det kändes som att resultatet var mindre viktigt. Magnus var ändå nöjd med att de fick träna på saker som de behövde träna på. Och det är väl egentligen det som är meningen med träningsmatcher?

Måste erkänna att jag blev lite sugen på att spela match igen när jag stod på läktaren igår.... Men matchandet får som bekant vänta till nästa säsong, det smids ju lite planer här i krokarna. Jag skall i alla fall träna i morgon och det skall bli riktigt kul eftersom hela förra veckan blev spolierad av förkylningen!

Snart börjar kvalserien, håller alla tummar jag har för Stjärnorna - vore kul att äntligen får gå till Scandinavium för att se på ishockey igen. Inget ont om Borås ishall, men ändå...

Vädergudarna verkar ha svårt att bestämma sig för vilken årstid som skall råda. Idag har det växlat mellan regn och snö åtskilliga gånger. Slask är det tristaste som finns!





Jag har fått en egen stol som det är väldigt roligt att sitta och leka i!



Kommentarer
Postat av: Bludde

Sovrekord gillar vi!

2009-03-08 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback