White man came...

I morse när jag var påväg till kontoret så slog jag på mp3-spelaren i mobilen och tryckte in hörlurarna i öronen. Kan man få en bättre start på dagen än lite Iron Maiden, Imperiet och sedan toppa det hela med lite Depeche? En annan gammal dänga som dök upp i lurarna var Breakfast At Tiffany’s. En go gammal hit som man hade i bakhuvudet. Lustigt att man fortfarande kan texter på låtar som man inte har hört på åratal! Music makes the world go round...

I går när jag var påväg tillbaka till jobbet efter lunchrasten så råkade jag ut för en ”lustig” sak.... Bakom mig går en ung, färgad man, som har en ”gangster-kepa” på huvudet. Helt plötsligt hör jag att han börjar säga Hey – Hey.. Tillslut tog min nyfikenhet över så jag vände mig om för att titta efter vad det var som stod på. Killen i fråga, hälsar då på mig och frågar om jag är rädd för honom. Jag svarade att det var jag inte. Han fortsätter på konversationen med följande replik; - I like your ass, it’s like a black womans.... Frågan är om man skall ta det hela som en komplimang eller inte... Men jag tackade iallafall artigt och då fortsatte han ; - You’ve got a man right? He’s a lucky man!

Indeed Magnus - you're a very lucky man!

Använder du Facebook? Här kommer lite
tips om hur man skall undvika att bli en av Facebooks 12 mest irriterande typer;


Kommentarer
Postat av: En lycklig man

Klart att jag är en lycklig man. Och jag håller hårt och ömt om baken :)

2009-09-09 @ 14:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback