Goa vänner!

I går kväll var det dags för tjejträff hemma hos Petra. Något som jag såg fram emot väldigt mycket eftersom det var alldeles för längesedan jag fick träffa "mina" goa tjejer! Kvällen var kanontrevlig och det var många goa, gamla, minnen som delades och skrattades åt. Visst är det mindre roligt och rätt så knöligt att ta sig hem från stan, men så värt det!

Idag har Magnus och jag jobbat i trädgården och fixat i ordning rabatter och buskar på framsidan. Vi planterade ju en häck tillsammans med grannen i går och nu skulle "finliret" fixas. Leah var så trött i förmiddags och ville sova redan halv elva, och det fick hon ju såklart! Hon passade på att sova i nästan tre timmar så jag han även rengöra utemöblerna och börja att olja in dem, så skönt när det äntligen blir gjort! Det där med trädgårdsmöblerna är en sådan där ond nagel i ögat som man inte kan få bort...

Efter passet i trädgården åkte vi ner till Lerum för att fixa till Magnus nya glasögon. Vi hann också med en fika och varsin glass. Leah och Magnus delade på en TipTop, eller, Magnus fick smaka lite i allafall...

På eftermiddagen tog vi en promenad i naturreservatet här i Floda och traskade bort till Blåsippsdalen för att de om det hade kommit upp några blommor. Några sippor hade dykt upp, men om man ger det några dagar till så kommer det nog att vara en blå matta, riktigt vackert! Gumman tyckte att det var hur roligt som helst att få springa omkring i skogen och leka med alla pinnar och hoppa i allal löv! Jag är verkligen tacksam för att vi bor så bra med naturen inpå knuten!













Kvällen avslutades med grill....
Känns som en härlig helg!

I morgon är det dags för träning igen, MRL och Core står på programmet, tre bockar kvar i protokollet nu.

Kram på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback