Time Flies

Den sista veckan har varit ganska tung. Leah har varit ordentligt sjuk och vi har tillbringat mycket tid i kontakt med sjukvården. Vi skall göra en utredning om astma och jag hoppas att det blir gjort inom kort. Hoppas verkligen att hon inte har fått ärva skiten av mig, det vore ytterst taskigt tycker jag!

Innebandyn flyter på och jag måste säga att jag är otroligt positiv över att spela med Floda. Tjejerna i laget är toppen och jag trivs verkligen! Att vi inte har förlorat en match sedan jag kom till laget och därmed faktiskt har chans till en första plats får ju bara ses som en bonus! Senaste matchen slutade med utklassningsseger mot Älvstranden, 13-2 vann vi med, vilket var kanon för vår målskillnad! Tyvärr sitter jag med en ordentligt stukad fot men som tur är så är det inte någon match till helgen, det är uppehåll för sportlovet. Man vill ju gärna vara med när det drar i hop sig!

Apropå innebandy, har insett att det pågår någon typ av "innebandy-bloggs-krig" mellan två lag högre upp i seriesystemet. Lite lågvattenmärke måste jag säga, även om jag kan hålla med den ena parten i att flera spelare i det andra laget har attitydsproblem...

Till helgen vankas det bröllop. Kusin Eva och hennes Stefan skall äntligen knyta i hop säcken! Skall bli hemskt trevligt att få åka på bröllop, och en bonus att man får träffa hela sin släkt igen. Ser framemot detta mycket! Farmor skall passa Leah så nu är det bara att hoppas att Leah verkligen har hunnit bli 100% frisk till helgen. Dagarna går fint nu, men nätterna är lite kämpiga än så länge. Som kompensation för detta så sov gumman till kvart i nio i morse.. Vore ju ytterst trevligt om hon kunde sova hela nätterna och ända fram tills denna tid! I vanliga fall brukar hon somna vid sju och sedan vaknar hon någon gång mellan 06 och 07 och då har hon inte vaknat någon gång under natten. Faktiskt helt ok, och vi är nöjda med det, även om man gärna skulle se någon timmas längre sömn på morgonen! :)

Hoppas att Ni alla hade en fin alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback